– dealer-ul Rombat Automobile a lansat pe piața bistrițeană noul polo, un model greu de bătut la clasa lui
Rombat Automobile a lansat noul Polo cu multă discreție, de parcă ar fi vrut ca modelul să se remarce de unul singur. Fără fastul și grandoarea de altă dată, dealer-ul bistrițean al mărcii germane a preferat doar o întâlnire cu presa pentru a marca intrarea pe piața locală a noului Polo. Managerul general Ioan Prigoană și directorul de vânzări Viorel Lipan au prezentat în fața ziariștilor câteva repere ale generației cu numărul 6 de la Volkswagen, pe un ton de casă, într-o atmosferă relaxată și de bun gust. De altfel, chiar așa e și mașina nou lansată. Atrăgătoare, confortabilă, deloc sofisticată. Un model ce se apropie mult mai mult de Golf decât o făceau modelele dinaintea lui. Noul Polo nu e respingător de nici un fel, din contră pare că se poate lipi de oricine. Prețul, motorizările, prestanța firmei, costurile de service și multe altele fac parte dintre calitățile greu de găsit la un loc în altă parte.
„Din punct de vedere al aspectului, noul model al anului 2009 respectă toate principiile și noile linii de design, concepute de Volkswagen. Noul Polo redefinește standardele și în ceea ce privește resursele natural. Modelul Diesel RDI se încadrează la un consum de 3,6 la sută” declară Ioan Prigoană, mândru de marfa lui. Noul model Polo este disponibil în trei linii de echipare, cu cinci motorizări, fiecare cu avantajele sale. Pentru exemplificare, Rombat Automobile nu ezită să invite pe oricine la un drive test. Însă acest lucru poate crea dependență, spun mulți dintre cei care s-au urcat la bordul noului Polo și care nu-și mai doresc să conducă altceva.
Ultimele comentarii