Consiliul de administrație al concernului Volkswagen promovează proiectul de viitor ”Strategie 2018„

Consiliul de administrație al concernului Volkswagen promovează proiectul de viitor ”Strategie 2018„

Cu 18 plus, în top din punct de vedere economic și ecologic

București, 24 noiembrie 2008 ”“ Orientarea concernului Volkswagen, ca producător de automobile cu poziție de lider la nivel mondial în domeniul economic și ecologic, reprezintă în continuare aspectul central al strategiei concernului 2018. Din acest motiv, consiliul de administrație al concernului intensifică eforturile în sensul implementării cu succes a proiectului ambițios și în perioade dificile din punct de vedere economic.

Obiectivele formulate prin ”Strategie 2018„ se mențin și în condițiile cadru economice actuale mai puțin favorabile, fiind subliniate din nou de consiliul de administrație. În această perioadă se impune continuarea energică a direcției adoptate. Prin gama de autoturisme orientată în funcție de cerințele ecologice și grație poziției puternice pe piețele mondiale, Volkswagen intenționează să valorifice forța concernului cu cele nouă mărci, cu extinderea consecventă a avantajelor în raport cu concurența.

Pentru a atinge obiectivele formulate și în condițiile intensificării concurenței pe piață în ultima perioadă, prin 18 plus, Volkswagen impune noi direcții pentru toate cele nouă mărci ale concernului. 18 plus reprezintă astfel, pentru toate mărcile concernului, baza perfecționării strategiei proprii. Marca principală Volkswagen își continuă programul cu denumirea Mach 18 plus.

Din punct de vedere al modelelor, propulsoarelor și al construcției ușoare, Volkswagen intenționează să atingă noi standarde ecologice. În acest context, firma estimează pentru anii următori cheltuieli pentru dezvoltare și investiții în scopul reali-zării de noi modele și tehnologii cu o cotă anuală de peste opt miliarde de euro. Unul dintre domeniile principale este reprezentat de sistemele alternative de propulsie, precum și de dezvoltarea propulsoarelor cu aplicarea constantă a downsizing, ceea ce înseamnă formularea de noi standarde în domeniul eficienței, precum și al ecologiei.

În prezent, concernul Volkswagen oferă două duzini de modele cu emisii mai reduse de 120 g/km CO2; în ansamblu, nu mai puțin de 106 modele respectă deja cerințele impuse de standardul Euro 5 sau Euro 6. Prin lansarea de modele suplimentare, în anii 2009 și 2010 va crește semnificativ numărul de autovehicule cu emisii mai reduse de 100 g/km CO2.

În același timp, prin optimizarea proceselor pe parcursul întregului ciclu de creare a valorilor, precum și prin creșterea productivității, firma ține cont de condițiile cadru economice actuale, precum și de incertitudinile existente cu privire la evoluția viitoare.

Având în vedere situația tensionată pe piețele internaționale de desfacere, precum și consecințele crizei financiare, Volkswagen examinează la nivelul întregului concern măsurile în domeniul investițiilor și cheltuielilor. În acest context, capacitatea concurențială a punctelor de lucru are o importanță la fel de mare ca și concentrarea în scopul producției de automobile cu consum redus de carburant. „În prezent este important să conturăm direcția pe care o vom urma în viitor și, prin 18 plus, să garantăm succesul pe termen lung al concernului Volkswagen” subliniază Consiliul de Administrație al concernului Volkswagen.

 | 264 vizualizări

Author: super-sport-administrator

Share This Post On