Off-road: Craveț și Micu scriu istorie! Nu doar unul, ci 3 titluri naționale!

Niciodată județul Bistrița- Năsăud nu a fost mai tare în sporturile cu motor. După ce în anii trecuți Iosif Ureche se bătea de la egal la egal cu cei mai buni motocicliști de viteză din România, anul acesta a fost rândul meseriașilor pe 4 roți. Avem o nouă performanță de excepție, cupă cea a lui Mihai Ban cu a sa participare într-o etapă de Campionat Mondial de raliuri cross contry și cea a lui Ioan Șomodean care a devenit campion național la rally- raid,

Cristian Craveț  și copilotul său Cristian Micu au încheiat în forță Campionatul Național de off-road și au câștigat titlul național la clasa standard B. După 6 etape din care au câștigat 3, bistrițenii s-au impus și în ultima rundă, de la Sărata Monteoru. Au fost cei mai buni nu doar în cele două zile de traseu, ci și la trial. Ba mai mult, Micu a câștigat și întrecerea copiloților, terminând campionatul pe locul 1. 

La Sărata Monteoru, Craveț și Micu au terminat ambele zile de concurs cu cel mai bun timp. Dar arbitrii le-au dat o penalizare de 100 de puncte pentru o depășire de viteză. Cu acea penalizare, bistrițenii ar fi terminat campionatul pe locul 3. Dar în urma contestațiilor depuse de mai mulți participanți, arbitrii au revenit și au dictat doar 10 puncte de penalizare pentru ai noștri, ceea ce le-a adus locul 1.

Performanța este fără precedent în ramura aceasta a sporturilor cu motor, foarte complicată și pretențioasă cum e off-road-ul. Pe o Toyota Land Cruiser întreținută la Bistrița, în atelierele de service patronate de Narcis Andron, cu un curaj nebun și o îndemânare ieșită din comun, Cristian Craveț a dominat campionatul de anul acesta și l-a încheiat în stil de mare campion.

L-a avut alături pe finul său Cristian Micu, cel care a învățat din mers, ca nimeni altul în România, toate detaliile postului de copilot, post extrem de important în astfel de întreceri. Împreună au format o echipă greu de bătut la clasa standard B, adică cea a mașinilor 4×4 cu motoare peste 2000 cmc, foarte puțin modificate, adică în mare parte așa cum le-a făcut producătorul. Caroseria nu are voie să fie modificată, roțile sunt limitate la 33 inch iar troliul este obligatoriu. Mașinile pot avea ca îmbunătățiri kituri de suspensii și diferențiale blocabile.

Așadar, final de sezon cu happy-end în off-road. Bistrița intră pe lista scurtă a campionilor acestui sport, în totalitate susținut cu fonduri private.

Adrian Linca






 | 138 vizualizări

Author: super-sport-administrator

Share This Post On

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *