Noua Jetta face senzație în lumea limuzinelor

 

 

Volkswagen a reconceptualizat, restilizat și redimensionat Jetta – un automobil care a avut succes pe toate continentele (peste 9,6 milioane unități vândute). Acum, cu o lungime de 4,64 metri lungime (+9,0 cm), ea închide mai clar, în Europa, breșa dintre Golf (4,20 metri) și Passat (4,77 metri). Vizual, noua Jetta s-a separat complet de best-sellerul clasei compacte, Golf; drept rezultat, această limuzină este acum la fel de independentă ca un EOS, sau ca un Tiguan.

  • Noua clasă: Modelul Jetta pentru 2011 este alegerea ideală pentru toți acei șoferi care-și doresc o limuzină cu un stil impresionant al cărei confort, siguranță și calitate sunt la cel mai înalt nivel. Până acum, autovehiculele oferite în această clasă de dimensiune și calitate au fost, în cele mai multe cazuri, autovehicule mai scumpe. Acum, Jetta oferă o alternativă, la un preț accesibil (15985 euro TVA inclus). Volkswagen strălucește la capitolele motoare TDI și TSI (o economie excelentă de carburant: 4,2 l/100 km), transmisii eficiente cu dublu ambreiaj (DSG) și la interioarele cu dimensiuni foarte generoase.

 

  • Noul concept: Jetta n-a fost niciodată atât de sportivă, atât de eficientă sau atât de mare. Conceptual și stilistic, această limuzină face un salt gigantic în față. Așa cum am menționat, design-ul limuzinei nu mai este derivat din cel al modelului Golf ci are linii diferite. De asemenea, designerii și inginerii au recreat interiorul. Grație ampatamentului lung (2,65 metri), care a fost extins împreună cu lungimea totală a mașinii, zona locurilor din spate a câștigat semnificativ în lungime (un spațiu pentru picioare adițional de 6,7 cm).

 

  • Datele cheie ale eficienței pure:progrese importante au fost făcute în ceea ce privește propulsia. Să ne uităm la motorul 1.6 TDI de 77 kW / 105 CP: în versiunea BlueMotion Technology, acest turbodiesel cu injecție de tip common rail consumă doar 4,2 l/100 km (echivalentul a 109 g/km CO2). Sau, luați exemplul motorului 1.2 TSI, care furnizează , la fel, 77 kW / 105 CP și dispune de BlueMotion Technology: acest propulsor turbo, pe benzină, cu injecție directă, consumă doar 5,3 l/100 km (echivalentul a 123 g/km CO2) – și aceasta este o limuzină cu motor pe benzină, care poate accelera până la 190 km/h. Așa cum s-a menționat, versiunea Trendline a modelului Jetta 1.2 TSI costă 15.985 de euro; prețul de bază al modelului Jetta 1.6 TDI Trendline cu BlueMotion Technology este 18.213 euro (TVA inclus). Alte versiuni de putere: un TDI de 103 kW / 140 CP și (vor urma în decursul acestui an) trei TSI-uri de 90 kW / 122 CP, 118 kW / 160 CP și 147 kW / 200 CP. Aceasta înseamnă că Jetta va fi propulsată exclusiv de motoare supraalimentate, de ultimă generație, cu injecție directă de combustibil. Toate motoarele, cu excepția TSI-ului de 105 CP, pot fi combinate, opțional, cu transmisia cu dublu ambreiaj (DSG).

 

  • Aici este începutul: linia de echipare Trendline reprezintă nivelul de intrare în lumea Jetta. Totuși, aceasta nu este o versiune de bază, în sensul clasic al cuvântului. Când se pune problema securității, de exemplu, aceasta oferă șase airbaguri (opțional pot fi opt), cinci tetiere optimizate pentru impact (cele din față având un design special, care protejează împotriva rănirii coloanei cervicale), lumini de zi, sistem automat de detectare a centurilor de siguranță, lumini de avarie automate, pentru cazul frânărilor bruște, Sistem de Asistență la Urcarea în Pantă, ABS cu asistență la frânare și ESP cu funcție de contrabracare și stabilizare a remorcii. Caracteristicile exterioare ale modelului Jetta Trendline includ detalii precum anvelope cu diametrul 205 mm, combinate cu jante din oțel, de 16 inch, oglinzi retrovizoare ajustabile electric și degivrate, cu lumini de semnalizare integrate, și geamuri atermice cu tentă verde. La interior, dotările pentru confort au fost înnoite cu detalii precum un sistem de climatizare (Climatic), filtru de praf și polen, închidere centralizată cu telecomandă, geamuri electrice pentru toate cele patru portiere, indicator al temperaturii exterioare, cu avertizare la îngheț, ornamente cromate pentru aeratoare, display multifuncțional și scaun reglabil pe înălțime pentru șofer (tapițerie în design „Cardeol”).

 

  • Varianta populară, de mijloc: Nivelul următor, Comfortline, începe de la un preț de 16.731 de euro (Jetta 1.2 TSI de 77 kW / 105 CP). La exterior, această versiune se distinge prin ornamentele cromate de pe grila radiatorului. La interior, Jetta Comfortline este împrospătată de detalii precum buzunarele de depozitare de pe spătarele scaunelor din față, cotiere centrale (cu compartiment de depozitare în cotiera din față), scaunele confort cu 8 moduri de reglare (cu tapițerie din stofă, design „Sienna”), sistem radio-CD RCD 210, pachet crom (inclusiv comutatorul rotativ pentru lumini și butoanele pentru controlul sistemului de climatizare) .

O punte către următoarea clasă:Cele mai elegante trăsături ale modelului Jetta sunt oferite în versiunea Highline. Aceasta poate fi comandată în combinație cu oricare dintre motoarele TDI, indiferent de putere (preț de bază pentru motorizarea 1.6 TDI de 77 kW / 105 CP: 19.514 euro). La exterior, dotările standard includ, în plus față de cele de la Trendline și Comfortline, jante din aliaj, de 16 inch (model „Atlanta”), ramă cromată pentru priza de aer inferioară, ornamente cromate pentru geamurile laterale, pachet piele (levier schimbator de viteze, maneta frana de mana, volan multifunctional din piele). Tempomatul si instalatia de spalare faruri sunt dotari standard pentru varianta Highline

 | 907 vizualizări

Author: super-sport-administrator

Share This Post On

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *